GDYNSKI.pl

Pierwszy blog opiniotwórczy o nieruchomościach Gdyni.
👍
Polecam zakup 👎Odradzam zakup.

Wiadomość.

Każdy blog opiniotwórczy, prowadzony na serio jest pisany bez artykułów sponsorowanych (za godne pieniądze polecę co jest na prawdę piękne, a przeoczyłem lub jeszcze o tym nie wiem -warto zgłaszać), każdy taki blog bez stronniczości jest hubem w Internecie, podobnie jak węzłowy port lotniczy np. jedyny Hub w Europie to Frankfurt. Ten blog, człowiek MICHAŁ GDYŃSKI to hub Gdyni i twój link lub post/opinia jest jest tutaj. Miasto Gdynia ma aż 21 różnorakich dzielnic na średnicy 15 km, 100 biur nieruchomości, 500 agentów nieruchomości oraz 100 deweloperów dużych i małych. Sprawdzonych, debiutujących i upadających. O innych usługach wokół nieruchomości w Gdyni też będę pisał. Zachęcam do proponowania i promowania twojej inwestycji oraz usług, jeśli tylko spełnia kanony modernistyczne:

Kontakt ze mną

Dlaczego warto być (na tym) blogu?

Kiedyś katalogi, a dziś blogi typu “hub” (nie chodzi o własny blog firmowy, który zazwyczaj jest w menu, ponieważ ekspert od pozycjonowania powiedział, że to ważne, ale ty nie masz na niego czasu), blogi “hub” są wiarygodnym źródłem linków, dla algorytmu Google. Ma to znaczący wpływ na twoją pozycję w wyszukiwarce. Im więcej cię aktywnie cytuję, tym bardziej jesteś ważny, dla algorytmu.

Pośrednicy i deweloperzy to są tylko handlowcy, jak w Euro Agd. Emocje, emocje i zakup mieszkania lub wynajem lokalu przypadkowy, który wpłynie na całe życie gotowy.

Michał Gdyński: Jeszcze wielu uważa, że wiedza lub opinia przed zakupem, czy najmem jest zbędna, ale kupowanie, czy wynajmowanie nieruchomości towarzyszą wielkie emocje, a decyzja wpłynie na całe życie. Nawet wielcy deweloperzy wtopili w Gdyni, a co dopiero mieszkaniec tego miasta. Deweloperzy, pośrednicy, czyli handlowcy nie powiedzą ci całej prawdy. Chociaż trochę ostudzę i usystematyzuję lub naprawię twoje już błędnie dokonane decyzje [to jest możliwe]. Wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza jest gwarancją codziennego zysku nieruchomości w Gdyni, a to jest radością porannej kawy.

Kontakt ze mną

Wiedza, wiedza doradcza przekazuje najlepsze nieruchomości następnemu pokoleniu.

Interia.pl/Biznes: Milenialsi (urodzeni zaraz po wynalezieniu Internetu) są pokoleniem wyjątkowo nieufnym i wyczulonym na wszelkie nieszczere intencje, dlatego bardzo cenią sobie rekomendacje i opinie, które pomagają im w podjęciu decyzji zakupowej, zwłaszcza gdy mowa o tak kosztownym produkcie jak mieszkanie. Igriegi (urodzeni po wynalezieniu Internetu społecznościowego) to generacja, która funkcjonuje w sieci, dlatego to właśnie tutaj poszukują komentarzy konsumentów na temat deweloperów, a także informacji o działalności firmy. Aktywnie i w każdej dziedzinie życia korzystają z technologii i mediów cyfrowych. Media społecznościowe i blogi, to naturalne środowisko dla dzisiejszych 20-30 latków, na swoich profilach chwalą się sukcesami, ale też wyrażają swoje niezadowolenie i niechęć wobec marek – to ważna informacja dla deweloperów, którzy powinni położyć szczególny nacisk na aktywną obecność w tych kanałach komunikacji. Pamiętajmy, że negatywna opinia może zniechęcić użytkownika do dalszego zapoznania się z ofertą, dlatego niezmiernie istotne jest dbanie o dobry wizerunek i to zarówno w internecie, jak i w mediach tradycyjnych. Źródło.

Kontakt ze mną