GDYNSKI.pl

Mój osobisty notatnik nieruchomości Gdyni.
Blog opiniotwórczy.

Jeszcze wielu uważa, że wiedza lub opinia przed zakupem, czy najmem jest niezbędna.

Michał Gdyński: Kupowanie, czy wynajmowanie nieruchomości towarzyszą wielkie emocje [zakup przypadkowy], a decyzja wpłynie na całe życie. Deweloperzy, pośrednicy, czyli handlowcy nie powiedzą ci całej prawdy. Chociaż trochę ostudzę i usystematyzuję lub naprawię twoje już błędnie dokonane decyzje [to jest możliwe]. Wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza jest gwarancją codziennego zysku nieruchomości w Gdyni, a to jest radością porannej kawy. Zapisz się na mój newsletter.

Zapisz się na newsletter (bez potwierdzania!)

Biznes Interia.pl: Milenialsi (urodzeni zaraz po wynalezieniu Internetu) są pokoleniem wyjątkowo nieufnym i wyczulonym na wszelkie nieszczere intencje, dlatego bardzo cenią sobie rekomendacje i opinie, które pomagają im w podjęciu decyzji zakupowej, zwłaszcza gdy mowa o tak kosztownym produkcie jak mieszkanie. Igriegi (urodzeni po wynalezieniu Internetu społecznościowego) to generacja, która funkcjonuje w sieci, dlatego to właśnie tutaj poszukują komentarzy konsumentów na temat deweloperów, a także informacji o działalności firmy. Aktywnie i w każdej dziedzinie życia korzystają z technologii i mediów cyfrowych. Media społecznościowe i blogi, to naturalne środowisko dla dzisiejszych 20-30 latków, na swoich profilach chwalą się sukcesami, ale też wyrażają swoje niezadowolenie i niechęć wobec marek – to ważna informacja dla deweloperów, którzy powinni położyć szczególny nacisk na aktywną obecność w tych kanałach komunikacji. Pamiętajmy, że negatywna opinia może zniechęcić użytkownika do dalszego zapoznania się z ofertą, dlatego niezmiernie istotne jest dbanie o dobry wizerunek i to zarówno w internecie, jak i w mediach tradycyjnych. Źródło.