Różne są platformy społecznościowe i róże posty i różni widzowie. Raz coś dodam tu, a raz tam.

FACEBOOK – Ja i widzowie.

Michał Gdyński Facebook

FACEBOOK – Tematy.

Podział tematyczny.

Moja osobista grupa skupiająca modernistów, specjalistów rynku nieruchomości oraz najbardziej wpływowych gdynian oraz przyjaciół i znajomych interesujących się architekturą, urbanistyką, czyli nieruchomościami Gdyni. Jednak, aby nie męczyć grupy wszystkimi mniejszymi sprawami, zazwyczaj używam moich grup tematycznych. Nawet sami uczestnicy grup lubią dodawać w nich swoje posty w postaci pytania lub oferty nieruchomości, a ja lubię dzielić się zasięgami z nimi. Kiedy inni administratorzy i moderatorzy patrzą na moje posty chciwym okiem swoich zasięgów, moja otwarta współpraca tworzy zasięgi w grupach za mnie. Tak działają Social Media.

Grupa na Facebooku: „GDYNIA – Mieszkańcy” oraz 21 grup wszystkich 21 dzielnic Gdyni.

Grupa mieszkańców Gdyni, czyli wszystkich opcji politycznych.

Gdynia

Alians 21 grup 21 dzielnic Gdyni.

Grupa „GDYNIA – Mieszkańcy” oraz 21 grup wszystkich 21 dzielnic Gdyni to ponad 40 tys. uczestników. 2/3 gdyńskiego Facebooka. Dziękuję administratorom tego aliansu za zaufanie na wyłączność publikacji i moderacji treści o nieruchomościach Gdyni.

Także jestem na YouTube, Instagram, Tik Tok i Twitter i co o nich myślę?

Na koniec moje spostrzeżenia.

Na Facebooku trzeba być sobą.

Na YouTube trzeba być showmanem.

Na Tik Toku trzeba być aktorem.

Na Instagramie trzeba być modelem.

Na Twitterze trzeba być dziennikarzem.

Kiedy to wiesz ma to sens, a post częściej jest viralem. Algorytmy portali społecznościowych są bardzo mądre i tną zasięgi głupich postów. Po drugiej stronie pomaga im prawdziwy człowiek — Internauci.

To działa!

Podsumowanie.

Blog Internetu 1.0 zawsze będzie miał rolę biblijną. Wszak spisuje to wszystko i warto go prowadzić zawsze. Social Media 2.0 jest karuzelą popularności. Jeśli cię nie ma to niedobrze. Meta 3.0 to nieznane, ale po co przeciągać sprawy oczywiste w nieskończoność.

Załączniki.

Instagram: #michałgdyński

gdynia